Ефективна комунікація: тренінг для операторів
Ми провели тренінг "Ефективна комунікація з зовнішнім клієнтом" для операторів контакт-центру на платформі Medikom Education Hub.
Тренер Оксана Томащук, експерт з клієнтського сервісу, приділила багато уваги навичкам створення атмосфери довіри та доброзичливості. Учасники практикувалися у позитивній мові або "японському" методу спілкування.
Також вивчали методи визначення психотипу клієнта для побудови продуктивної комунікації. Практикували складання робочих скриптів "з нуля" для ефективного взаємодії з клієнтами.
Окремий блок був присвячений роботі з запереченнями та вибору стратегії поведінки в ситуаціях конфлікту. Оператори відпрацювали алгоритм роботи зі скаргами та претензіями.
Оператор - перша лінія сервісу. Ми продовжуємо невпинний розвиток команди на всіх етапах обслуговування пацієнтів. Щоб залишатись кращими для вас!