exit
search serach
Тренінг КЦ
17 лютого 2024

Ефективна комунікація: тренінг для операторів

Ми провели тренінг "Ефективна комунікація з зовнішнім клієнтом" для операторів контакт-центру на платформі Medikom Education Hub.

Тренер Оксана Томащук, експерт з клієнтського сервісу, приділила багато уваги навичкам створення атмосфери довіри та доброзичливості. Учасники практикувалися у позитивній мові або "японському" методу спілкування.

Також вивчали методи визначення психотипу клієнта для побудови продуктивної комунікації. Практикували складання робочих скриптів "з нуля" для ефективного взаємодії з клієнтами.

Окремий блок був присвячений роботі з запереченнями та вибору стратегії поведінки в ситуаціях конфлікту. Оператори відпрацювали алгоритм роботи зі скаргами та претензіями.

Оператор - перша лінія сервісу. Ми продовжуємо невпинний розвиток команди на всіх етапах обслуговування пацієнтів. Щоб залишатись кращими для вас!

Повʼязані новини
27 лютого 2020
Комунікаційний тренінг для лікарів клініки МЕДІКОМ
29 листопада 2022
Розвиток в дії - Medikom Education HUB
28 вересня 2023
Курс з реанімації для лікарів: як Medikom Education Hub підтримує практичні навички медиків
02 листопада 2023
Зустріч кардіологів у Medikom Education Hub
Контакт центр
17 лютого 2024
Ефективна комунікація: тренінг для операторів
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам?
Наприклад: 0XX XXX XX XX
Передзвоніть
Наприклад: 0XX XXX XX XX

Натискаючи кнопку, ви дозволяєте обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності.

Вільних операторів на лінії: 6
Замовлень дзвінків сьогодні: 100+
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам?
Наприклад: 0XX XXX XX XX
Вільних операторів на лінії: 6
Замовлень дзвінків сьогодні: 100+
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам
в зручний час?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ
telegram page-down