exit
search search serach
exit
search search serach
phone down
Укр down
Укр down
запис на прийом
тренинг
27 лютого 2020

Комунікаційний тренінг для лікарів клініки МЕДІКОМ

Шукаючи «гарного лікаря», більшість з нас зважає на репутацію і професійні якості. При цьому, вміння «знайти контакт», комунікувати у звичний і зрозумілий для пацієнта спосіб, збільшує лояльність до експерта і медичного закладу в цілому.

Лікарі клініки МЕДІКОМ пройшли тренінг «Лікар-Пацієнт», автором якого є Олександр Шкіль – кандидат психологічних наук, керівник тренінгового центру «Малес». За допомогою розбору кейсів, рольових практик та роботи у малих групах, учасники закріпили техніки ефективної комунікації з пацієнтом.

Програма тренінгу складається з п’яти модулів:

  • Перший – дав базове розуміння про Customer Experience – що очікує отримати клієнт приватного медичного центру?
  • Другий – розглядав поліклінічний прийом, як процес перемовин.  
  • Третій – являв собою практичний модуль роботи над поведінкою лікаря з фокусом на пацієнта.
  • Четвертий – торкнувся емоційного інтелекту, здатності помічати та підлаштовуватись під емоції та цінності пацієнта.
  • Завершальний, п’ятий, модуль –  робота у групах з опрацюванням заперечень пацієнтів різних психотипів.

Чого ми очікуємо від таких тренінгів?

Задоволений і здоровий пацієнт, щира довіра і прозорий діалог, емоційний комфорт і лояльність… Такою ми вбачаємо основу для успішного майбутнього клініки МЕДІКОМ. Тому, продовжуємо інвестувати у навчання і розвиток «здорових відносин» між лікарем і пацієнтом.

Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо вам?
Наприклад: 0XX XXX XX XX
Передзвоніть
Наприклад: 0XX XXX XX XX

Натискаючи кнопку, ви дозволяєте обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності.

Вільних операторів на лінії: 6
Замовлень дзвінків сьогодні: 100+
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо вам?
Наприклад: 0XX XXX XX XX
Вільних операторів на лінії: 6
Замовлень дзвінків сьогодні: 100+
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо вам
в зручний час?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ
Є питання? Зв'яжіться з нами
page-down