exit
search serach
тренинг
27 лютого 2020

Комунікаційний тренінг для лікарів клініки МЕДІКОМ

Шукаючи «гарного лікаря», більшість з нас зважає на репутацію і професійні якості. При цьому, вміння «знайти контакт», комунікувати у звичний і зрозумілий для пацієнта спосіб, збільшує лояльність до експерта і медичного закладу в цілому.

Лікарі клініки МЕДІКОМ пройшли тренінг «Лікар-Пацієнт», автором якого є Олександр Шкіль – кандидат психологічних наук, керівник тренінгового центру «Малес». За допомогою розбору кейсів, рольових практик та роботи у малих групах, учасники закріпили техніки ефективної комунікації з пацієнтом.

Програма тренінгу складається з п’яти модулів:

  • Перший – дав базове розуміння про Customer Experience – що очікує отримати клієнт приватного медичного центру?
  • Другий – розглядав поліклінічний прийом, як процес перемовин.  
  • Третій – являв собою практичний модуль роботи над поведінкою лікаря з фокусом на пацієнта.
  • Четвертий – торкнувся емоційного інтелекту, здатності помічати та підлаштовуватись під емоції та цінності пацієнта.
  • Завершальний, п’ятий, модуль –  робота у групах з опрацюванням заперечень пацієнтів різних психотипів.

Чого ми очікуємо від таких тренінгів?

Задоволений і здоровий пацієнт, щира довіра і прозорий діалог, емоційний комфорт і лояльність… Такою ми вбачаємо основу для успішного майбутнього клініки МЕДІКОМ. Тому, продовжуємо інвестувати у навчання і розвиток «здорових відносин» між лікарем і пацієнтом.

Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам?
Наприклад: 0XX XXX XX XX
Передзвоніть
Наприклад: 0XX XXX XX XX

Натискаючи кнопку, ви дозволяєте обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності.

Вільних операторів на лінії: 6
Замовлень дзвінків сьогодні: 100+
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам?
Наприклад: 0XX XXX XX XX
Вільних операторів на лінії: 6
Замовлень дзвінків сьогодні: 100+
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам
в зручний час?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ
telegram page-down