Персональний супровід в Клініці МЕДІКОМ
Деякі пацієнти не мають можливості повноцінно піклуватися про власне здоров'я без допомоги близьких людей. Через різні обставини рідні не завжди можуть бути поруч, а інколи – знаходяться поза межами міста або країни.
Ми прагнемо, щоб кожен пацієнт мав доступ до комфортного і якісного медичного обслуговування. Тому пропонуємо послугу персонального менеджера, що доступна у наших філіях у Печерському та Оболонському районах Києва.
Як надається послуга індивідуального супроводу пацієнта?
В рамках послуги «Персональний супровід» за пацієнтом буде закріплений менеджер, який:
- докладно інформує пацієнта та його близьку людину щодо питань здоров'я пацієнта;
- допомагає обрати лікаря, записує пацієнта на консультації, нагадує про запланований візит та коригує запис при необхідності;
- роз'яснює правила підготовки до обстежень, лікувальних процедур, оперативних втручань;
- швидко координує з лікарем за результатами обстежень;
- регулярно цікавиться самопочуттям пацієнта;
- оперативно надає інформацію щодо документів, які пов'язані з наданням медичних послуг (виписки з картки, довідки, акти виконаних робіт).
Ми будемо щиро опікуватись вашими рідними і тримати вас у курсі всіх справ, пов'язаних зі станом їх здоров'я. Зв'язок з персональним менеджером здійснюється у зручний для вас спосіб з 9:00 до 17:00 з понеділка по п'ятницю.
При цьому Клініка МЕДІКОМ гарантує оперативну заміну персонального менеджера у випадку різних життєвих обставин, аби супровід пацієнта був безперервним.
Персональний супровід надається на підставі договору, що підписується з пацієнтом, а також із замовником послуги, і діє протягом року з моменту підписання.
Умови обслуговування за програмою персонального супроводу
Доступні два варіанти за тривалістю послуги:
- вартість програми при оплаті за рік – 12 000 грн;
- вартість програми при оплаті за 6 міс – 7 200 грн.
Ми подбали про додаткові знижки на медичні послуги та зручні варіанти оплати:
- на всі медичні послуги діє знижка -10% (за виключенням тих, які позначені * у прайсі);
- якщо пацієнт має карту лояльності, знижки не сумуються, а обирається найбільша знижка для пацієнта.
Вся додаткова інформація може бути надана оператором контакт-центру або адміністратором клініки.
Важлива перевага клініки МЕДІКОМ — багатопрофільність
У нас працюють висококваліфіковані спеціалісти різних напрямків:
Як замовити послугу персонального супроводу?
Щоб дізнатися додаткову інформацію та замовити послугу супроводу, звертайтеся, будь-ласка, до контакт-центру клініки МЕДІКОМ. Ви можете зателефонувати нам за номером (044) 503–77–77, замовити зворотній дзвінок, написати на сайті у чаті або скористатися Тelegram bot.
Ціни
На послуги, позначені зірочкою *, знижка постійного клієнта 10% і 15% не поширюється.
Вiдгуки
Бінго! Чекав на подібний сервіс, бо досить багато часу займають організаційні питання. Виконував роль "посередника" між батьками та лікарями - записати до лікаря, нагадати мамі про візит, тримати в голові всі ці дати.... Тепер це не мій клопіт ) Спробую програму на сім місяців.