Індекс споживчої лояльності в МЕДІКОМ (червень, 2019)
Для багатьох компаній у всьому світі одним з основних показників успішності і побудови подальшої стратегії розвитку є показник споживчої лояльності NPS.
Протягом багатьох років ми проводимо щомісячний моніторинг ставлення до нас наших клієнтів. У кожному опитуванні беруть участь від 500 до 800 випадкових пацієнтів.
Рівень надання медичної допомоги та сервісу для МЕДІКОМ в усі часи були в пріоритеті. Ми суворо контролюємо протоколи лікування і прийняття тактичних рішень в роботі наших фахівців, постійно підвищуємо кваліфікацію і запрошуємо експертних консультантів, щоб кожен пацієнт був впевнений, що отримає найбільш оптимальну і раціональну пропозицію у розв'язанні своєї проблеми. Тому рівень NPS в МЕДІКОМ традиційно досить високий.
У червні 2019 року для нас новий рекорд і рубіж 71,9%, що означає: більше 7 з 10 людей, які бажають рекомендувати МЕДІКОМ близьким і друзям. Це вражаючий результат, а для нас мотивація ставати ще краще в усіх напрямках, які від нас очікуються.