exit
search serach
індекс споживчої лояльності в МЕДІКОМ

Індекс споживчої лояльності в МЕДІКОМ (червень, 2019)

Для багатьох компаній у всьому світі одним з основних показників успішності і побудови подальшої стратегії розвитку є показник споживчої лояльності NPS.

Протягом багатьох років ми проводимо щомісячний моніторинг ставлення до нас наших клієнтів. У кожному опитуванні беруть участь від 500 до 800 випадкових пацієнтів.

Рівень надання медичної допомоги та сервісу для МЕДІКОМ в усі часи були в пріоритеті. Ми суворо контролюємо протоколи лікування і прийняття тактичних рішень в роботі наших фахівців, постійно підвищуємо кваліфікацію і запрошуємо експертних консультантів, щоб кожен пацієнт був впевнений, що отримає найбільш оптимальну і раціональну пропозицію у розв'язанні своєї проблеми. Тому рівень NPS в МЕДІКОМ традиційно досить високий.

У червні 2019 року для нас новий рекорд і рубіж 71,9%, що означає: більше 7 з 10 людей, які бажають рекомендувати МЕДІКОМ близьким і друзям. Це вражаючий результат, а для нас мотивація ставати ще краще в усіх напрямках, які від нас очікуються.

Відкрити Згорнути down
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам?
Наприклад: 0XX XXX XX XX
Передзвоніть
Наприклад: 0XX XXX XX XX

Натискаючи кнопку, ви дозволяєте обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності.

Вільних операторів на лінії: 6
Замовлень дзвінків сьогодні: 100+
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам?
Наприклад: 0XX XXX XX XX
Вільних операторів на лінії: 6
Замовлень дзвінків сьогодні: 100+
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам
в зручний час?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ
telegram page-down