Практичний семінар по клієнтському сервісу
Ми раді можливості навчатись у кращих. В рамках проекту Medikom Education Hub Оксана Томащук, експерт з клієнтського сервісу, провела практичний семінар для другої групи адміністраторів клініки.
Як це пройшло?
Учасники обговорили ключові аспекти сервісу та етапи його впровадження. Бо важливо не лише мати ефективні інструкції, але й успішно їх реалізовувати.
Разом із тренером розглянули реальні кейси, шукали рішення для нестандартних випадків. Адже адміністратори щоденно стикаються з різними пацієнтами, їх настроєм та емоціями. Тому навички знаходження комфортного компромісу стають ключовими.
Чи є "секретна формула"?
Вона полягає в щирості - без щирого сервісу не існує сучасної медицини. В активному спілкуванні, запитаннях про можливу допомогу та самій допомозі.
Надавати щирий сервіс високої якості - саме те, в чому ми тяжіємо до досконалості!