exit
search serach
26 листопада 2023

Практичний семінар по клієнтському сервісу

Ми раді можливості навчатись у кращих. В рамках проекту Medikom Education Hub Оксана Томащук, експерт з клієнтського сервісу, провела практичний семінар для другої групи адміністраторів клініки.

Як це пройшло?

Учасники обговорили ключові аспекти сервісу та етапи його впровадження. Бо важливо не лише мати ефективні інструкції, але й успішно їх реалізовувати.

Разом із тренером розглянули реальні кейси, шукали рішення для нестандартних випадків. Адже адміністратори щоденно стикаються з різними пацієнтами, їх настроєм та емоціями. Тому навички знаходження комфортного компромісу стають ключовими.

Чи є "секретна формула"?

Вона полягає в щирості - без щирого сервісу не існує сучасної медицини. В активному спілкуванні, запитаннях про можливу допомогу та самій допомозі.

Надавати щирий сервіс високої якості - саме те, в чому ми тяжіємо до досконалості!

Повʼязані новини
29 листопада 2022
Розвиток в дії - Medikom Education HUB
07 лютого 2023
Новий потік Школа медсестер 2023. Як все пройшло?
28 червня 2023
Курс ТУ з бронхоскопії для лікарів-анестезіологів
02 листопада 2023
Зустріч кардіологів у Medikom Education Hub
26 листопада 2023
Практичний семінар по клієнтському сервісу
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам?
Наприклад: 0XX XXX XX XX
Передзвоніть
Наприклад: 0XX XXX XX XX

Натискаючи кнопку, ви дозволяєте обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності.

Вільних операторів на лінії: 6
Замовлень дзвінків сьогодні: 100+
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам?
Наприклад: 0XX XXX XX XX
Вільних операторів на лінії: 6
Замовлень дзвінків сьогодні: 100+
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам
в зручний час?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ
Є питання? Зв'яжіться з нами
page-down