Поширені запитання
Запитання - Відповіді
Чи можливо отримати електронний рецепт на ліки в клініці?
Так, в клініці можна отримати паперовий або електронний рецепт на медикаменти, які призначені лікарем клініки.
Чи можна отримати послуги в МЕДІКОМ за програмою медичних гарантій з НСЗУ?
ПП “Клініка Медіком” не має договору із Національною службою здоров’я. Тому не надає медичні послуги за програмою медичних гарантій. У тому числі, не заключаємо декларації з сімейними лікарями та лікарями-педіатрами.
Чи можливо оплатити послуги безготівковим розрахунком?
Так, доступна оплата на банківський рахунок ПП “Клініка Медіком” по реквізитам у вигляді банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок. А також оплата банківськими картами в касах клініки. Оплата для юридичних осіб проводиться виключно за безготівковим розрахунком.
В яких випадках діє оплата частинами за послуги?
Оплата в розстрочку доступна для послуг, що надаються стаціонарним відділенням (Оболонська набережна). До переліку послуг зокрема належать: планові та ургентні оперативні втручання; перебування в палаті (у тому числі, палаті інтенсивної терапії); терапевтичне лікування; діагностичні послуги (КТ, ендоскопія); хіміотерапія; пластична хірургія.
Чи можна оплачувати рахунок частково карткою, а частково – готівковим розрахунком?
Так, це можливо.
Чи можу я отримати офіційні документи про оплату?
При оплаті медичних послуг надається квитанція про оплату та акт виконання робіт (надання послуг).
Чи можна отримати лікарняний лист у вашій клініці?
Лікарі клініки підключені до ЕСОЗ. На підставі медичного заключення лікар формує електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність у Реєстрі медичних висновків. На підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність формується листок непрацездатності (е-лікарняний).
Чи можливо пройти профогляд для працевлаштування?
В клініці не оформлюють санітарні книжки та не проводяться відповідні профогляди. Проте є програми профілактичних медичних оглядів Check-Up.
Які послуги надає контакт-центр?
Контакт-центр є інформаційно-консультативним центром клініки. Ми забезпечуємо підтримку пацієнтів 24/7.
Зв'язатися з операторами можна за телефонами, через telegram-bot і онлайн-чат. Оператори допоможуть організувати прийом, обрати лікаря або напрямок. Вони проводять запис на прийом, надають інформацію про підготовку до обстежень/аналізів. Приймають від пацієнтів документи, які стосуються прийому, а також зворотній зв’язок після візиту в клініку.
Окремо працює диспетчерська служба невідкладної допомоги клініки для виклику бригади та координації.
Де подивитись графіки лікарів?
Дізнатися графік прийому лікаря можна цілодобово за телефонами контакт-центру, у telegram-бот або в чаті на сайті клініки.Також графіки деяких лікарів доступні у мобільному додатку клініки.
Що потрібно мати з собою на госпіталізацію?
Для планової госпіталізації пацієнту потрібне направлення від лікаря, документ, що посвідчує особу. Якщо маєте, візьміть, будь ласка, дані обстежень. Також знадобляться ліки, які ви приймаєте, зарядний пристрій до гаджетів, зручний одяг, змінна білизна. Клінікою надається халат, капці, піжама, рушники, косметичне приладдя, блокнот для записів, чашка та питна вода.
Чи можна отримати результати лабораторних аналізів на телефон?
Якщо в карті пацієнта зазначено електронну адресу, результати прийдуть на email. Крім того, всі заключення й результати діагностики доступні у мобільному додатку клініки.
Як замовити онлайн-консультацію лікаря МЕДІКОМ?
Щоб замовити онлайн консультацію, зверніться, будь ласка, у контакт-центр клініки. Оператори узгодять можливість проведення онлайн консультації у вашому випадку, нададуть повну інформацію щодо організації, способу зв`язку та оплати. Оплата проводиться на розрахунковий рахунок клініки, оператор попросить надати квитанцію про оплату до запланованої консультації.
Чи надаються в клініці MEDIKOM знижки на медичне обслуговування?
Так, в клініці діє програма лояльності. А також спеціальні пропозиції. Слідкуйте за нашими повідомленнями у соціальних мережах або шукайте інформацію на сайті.
Чи виїжджає швидка допомога за межі міста Києва?
Так, бригади невідкладної допомоги “Клініки Медіком” виїзжають на виклики у будь-який район міста Києва, а також (за попереднім узгодженням) - за межі столиці. У нас можна замовити послугу транспортування та медичного супроводу пацієнтів по Україні.
Чи входять у вартість операції всі передопераційні аналізи?
Ні, вартість передопераційного пакету досліджень сплачується окремо. Залиште заявку через контакт-центр. Менеджер з госпіталізації допоможе порахувати повну вартість.
Чи потрібно проходити тестування на відсутність COVID-19 перед прийомом лікаря?
Ні, такої вимоги наразі немає.
Які є в клініці косметологічні послуги?
Деякі послуги за напрямком “Косметологія” надаються лікарями-дерматологами у основних підрозділах клініки на Оболоні та Печерську. Наприклад, лікувальний ліфтинг, біоревіталізація, лікувальні чистки, мезотерапія, об’ємне моделювання тощо. Більш широкий спектр косметологічних послуг надається відокремленим підрозділом MEDIKOM Beauty.
Яка різниця між первинним і повторним прийомом?
На першому візиті лікар проводить первинний огляд, збирає анамнез, дає направлення на додаткові обстеження, ставить діагноз (або припустимий діагноз), призначає лікування. На повторному візиті лікар проводить повторний огляд, уточнює діагноз, керуючись динамікою перебігу захворювання та наявними результатами обстежень. У більшості фахівців клініки вартість первинного й повторного візиту не відрізняється.
Чи працюєте ви в вихідні та святкові дні?
Клініка працює сім днів на тиждень. Актуальний графік роботи опублікований на сайті клініки. Про перерви в роботі під час святкових вихідних ми повідомляємо на сайті та на сторінках соціальних мереж.
Чи є в клініці дитячий стаціонар?
Наразі немає. Проте в клініці проводяться ЛОР-операції дітям та деякі медичні маніпуляції, що передбачають короткострокове перебування у стаціонарі.
Чи можливо у вас отримати послуги за медичним страхуванням?
Клініка МЕДІКОМ співпрацює з більшістю великих страхових компаній, представлених в Україні. Актуальна інформація наявна у операторів контакт-центру.
Які програми надаються для корпоративних клієнтів?
Формат співпраці з корпоративними клієнтами узгоджується індивідуально. Будь ласка, звертайтеся в контакт-центр клініки.
Чи надаються в клініці безоплатні послуги?
Ні, актуальні ціни опубліковані в прайсі клініки.
Які документи потрібні для госпіталізації в стаціонар МЕДІКОМ?
Обов`язковим є документ, який підтверджує особу. Бажано мати при собі медичну документацію з приводу захворювання, з яким госпіталізується пацієнт, направлення лікаря на госпіталізацію.
Чи приймає клініка за направленнями з державних установ?
Так, пацієнти приймаються з направленнями з державних та інших приватних клінік.
Як потрапити на прийом до керівництва за особистими питаннями?
Ми відкриті до комунікації. Для зустрічі з керівництвом клініки потрібно заповнити спеціальну форму, яка може бути надана за запитом адміністратором клініки або заступником директора з контролю якості надання медичної допомоги ПП "Клініка Медіком".
Чи є кредитування на отримання медичних послуг в МЕДІКОМ?
Доступна програма оплати частинами для медичних послуг, що надаються стаціонарним відділенням (Оболонська набережна, 9).
Чи проводиться диспансеризація дітей дошкільного та шкільного віку в МЕДІКОМ?
Ні. Проте в клініці проводиться спостереження дітей з хронічними хворобами, а також наявні програми спостереження дітей різного віку.