exit
search serach
Програма лояльності

Програма лояльності клініки МЕДІКОМ

Довіра — головний актив клініки МЕДІКОМ. Понад 70% пацієнтів звертаються до нас знову і рекомендують нас своїм близьким. З радістю повідомляємо, що для постійних клієнтів клініки діє програма лояльності.

Як працює програма лояльності МЕДІКОМ?

Програма працює за принципом накопичувальної системи та передбачає два типи карт: персональні й сімейні. Власники карток отримують знижки від 10 до 15% на більшу частину поліклінічних послуг, а також на частину послуг зі стаціонарного лікування, що надаються клінікою МЕДІКОМ. При цьому не просто заощаджують, а користуються медичним обслуговуванням преміум класу і покращують якість життя!

Персональна карта:

Персональна дисконтна карта -10% видається пацієнту

  • якщо сума поліклінічних послуг перевищує 25 000 грн за весь період обслуговування в клініці
  • якщо сума послуг зі стаціонарного лікування перевищила 50 000 гр за весь період обслуговування в клініці

Персональна дисконтна карта -15% видається пацієнту

  • якщо сума поліклінічних послуг перевищує 40 000 грн за весь період обслуговування в клініці
  • якщо сума послуг зі стаціонарного лікування перевищила 100 000 гр за весь період обслуговування в клініці

Сімейна (групова) карта:

Сімейна (групова) дисконтна карта -10% видається групі пацієнтів (від 2 до 5 осіб)

  • якщо загальна сума поліклінічних послуг перевищує 60 000 грн за весь період обслуговування в клініці
  • якщо сума послуг зі стаціонарного лікування перевищила 150 000 гр за весь період обслуговування в клініці

Сімейна (групова) дисконтна карта -15% видається групі пацієнтів (від 2 до 5 осіб)

  • якщо загальна сума поліклінічних послуг перевищує 90 000 грн за весь період обслуговування в клініці
  • якщо сума послуг зі стаціонарного лікування перевищила 300 000 гр за весь період обслуговування в клініці

Як користуватися знижкою?

Щоб користуватися знижкою, пацієнт повинен отримати персональну дисконтну карту з індивідуальним номером, зафіксованим в обліковій системі клініки. Активація карти відбувається автоматично.

Як тільки буде досягнута наступна необхідна сума для отримання знижки більшого розміру, касир повідомить про це і видасть іншу карту. Власники застарілих дисконтних карт, виданих до 1 червня 2016 року, повинні звернутися в будь-яку клініку МЕДІКОМ для перевипуску картки. У разі, якщо карта загублена, необхідно звернутися в будь-яку клініку МЕДІКОМ із запитом про випуск нової карти.

Власник персональної картки може обміняти її на сімейну при досягненні необхідної суми самим пацієнтом або групою людей, які в наслідку будуть об'єднані даною сімейною картою. Персонал клініки попросить заповнити Анкету, де потрібно вказати точні дані користувачів, на яких поширюється дія карти. При цьому не можна обміняти сімейну (групову) карту на персональну з підвищенням розміру знижки.

Обмеження щодо використання карти:

  • Знижка за двома типами карт не підсумовується.
  • Знижка не діє на акції та спеціальні пропозиції.
  • Знижка не розповсюджується на послуги, відмічені символом «*» в прайс-листі.
  • Застраховані особи — власники карт при самостійній сплаті франшизи не отримують знижку по карті.

З усіх питань, пов'язаних з програмою лояльності клініки МЕДІКОМ, можна звернутися в контакт-центр за телефоном (044) 503-77-77 або отримати консультацію в клініці у адміністраторів.

Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам?
Наприклад: 067 000 00 00
Передзвоніть
Наприклад: 067 000 00 00
Вільних операторів на лінії: 6
Замовлень дзвінків сьогодні: 100+
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам?
Наприклад: 067 000 00 00
Вільних операторів на лінії: 6
Замовлень дзвінків сьогодні: 100+
Прийнято! Ваш дзвінок опрацьовується.
Хочете, передзвонимо Вам
в зручний час?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ
page-down