Комунікаційний тренінг для лікарів клініки МЕДІКОМ
Шукаючи «гарного лікаря», більшість з нас зважає на репутацію і професійні якості. При цьому, вміння «знайти контакт», комунікувати у звичний і зрозумілий для пацієнта спосіб, збільшує лояльність до експерта і медичного закладу в цілому.
Лікарі клініки МЕДІКОМ пройшли тренінг «Лікар-Пацієнт», автором якого є Олександр Шкіль – кандидат психологічних наук, керівник тренінгового центру «Малес». За допомогою розбору кейсів, рольових практик та роботи у малих групах, учасники закріпили техніки ефективної комунікації з пацієнтом.
Програма тренінгу складається з п’яти модулів:
- Перший – дав базове розуміння про Customer Experience – що очікує отримати клієнт приватного медичного центру?
- Другий – розглядав поліклінічний прийом, як процес перемовин.
- Третій – являв собою практичний модуль роботи над поведінкою лікаря з фокусом на пацієнта.
- Четвертий – торкнувся емоційного інтелекту, здатності помічати та підлаштовуватись під емоції та цінності пацієнта.
- Завершальний, п’ятий, модуль – робота у групах з опрацюванням заперечень пацієнтів різних психотипів.
Чого ми очікуємо від таких тренінгів?
Задоволений і здоровий пацієнт, щира довіра і прозорий діалог, емоційний комфорт і лояльність… Такою ми вбачаємо основу для успішного майбутнього клініки МЕДІКОМ. Тому, продовжуємо інвестувати у навчання і розвиток «здорових відносин» між лікарем і пацієнтом.