Всеукраїнський медичний саміт - про що говорять медики?
Маргарита Мальована, директор ПП «Клініка Медіком» виступила на «Всеукраїнському медичному саміті - 2020». Представники медичних компаній зібрались у широкому форматі, щоб перейняти досвід провідних бізнес-практиків.
Медицина давно перейшла з розряду бюджетної сфери у динамічний бізнес. Навіть на державному рівні, після запуску медичної реформи, лікарні почнуть конкурувати між собою за лояльність пацієнтів.
І якщо приватні медичні центри вільно почуваються у такому середовищі, то керівникам міських амбулаторій і лікарень не вистачає розуміння бізнес-моделі. Тоді як малий бізнес шукає шляхи масштабування і відчуває брак практичних інструментів для управління маркетингом, фінансами, операційною діяльністю.
Один із спікерів заходу, Ярослав Заблоцький, сказав: «Велика шапка більше не працює».
Дійсно, фокус уваги власників медичних закладів все частіше зупиняється на питаннях просування, залучення і утримання клієнтів. Одним словом — маркетинг. Виступ директора клініки МЕДІКОМ також був присвячений інструментам операційного та інвестиційного маркетингу.
Чи потрібен маркетинг у медицині? Що впливає на ефективність маркетингу? Який відсоток обороту слід інвестувати у маркетингові активності? Як створюється і «виживає» креатив у медицині? Таким був вміст доповіді.
Клініка МЕДІКОМ висловлює подяку організаторам — Міжнародній освітньо-консалтинговій компанії «Бізнес Конструктор», всім спікерам та учасникам — за продуктивну атмосферу!
Відволікаючись від суто бізнесових тем, ми заохочуємо колег підтримати основну ідею виступу Міністра охорони здоров’я Зоряни Скалецької: розвиток національної медичної спільноти для підтримання гідності професії лікаря, професійного виховання молодого покоління і втілення високої місії.