Дизайн мислення для побудови медичних процесів
Наши старші адміністраторки взяли участь у воркшопі "Дизайн мислення для побудови медичних процесів". Ще один крок для вдосконалення професійного досвіду!
Дизайн-мислення стає все більш популярним у сучасному бізнесі, де більше не працює жорстка ієрархія. Це підхід до організації процесів на стику інтересів клієнта і працівника, але не всі в повній мірі розуміють його суть.
Учасники воркшопу дізналися про різноманітні інструменти для роботи з клієнтським досвідом. Це основна тема події, яка акцентує на важливості якості обслуговування пацієнтів.
Сертифікована тренерка, експертка з клієнтського досвіду, Надія Хохлова, провела практичні заняття з побудови шляху пацієнта при першому візиті. Також розглянула етапи впровадження та контролю стандартів обслуговування. Були запропоновані цікаві практичні кейси.
Ми щиро дякуємо Спільноті медичного маркетингу за співорганізацію події та можливість набуття цінного досвіду!