Що ми зробили для контролю якості обслуговування в клініці у липні?

Три лікаря-експерта, доктори медичних наук різних спеціальностей, проаналізували 5-й висновок лікуючих лікарів. Ми зв'язалися телефоном із 830 пацієнтами, аби почути думку про якість лікування та сервіс.
Відсоток скарг за липень становив 0,018%. Це означає, що з 500 пацієнтів один поскаржився через сайт, кол-центр, книги відгуків та побажань на ресепшені
Кожну скаргу детальну розглядають на рівні головного лікаря клініки «Медіком». Для виправлення ситуації вживають необхідних заходів.
У невидимій, проте дуже важливій роботі з контролю і поліпшення якості послуг беруть участь: директор клініки, її головний лікар, завідувачі підрозділів, троє лікарів-експертів, директор із маркетингу, керівник і співробітники кол-центру, адміністратори.
Результати проведених розслідувань контролюють власники клініки МЕДІКОМ.